Eindelijk terug aan het bouwen geraakt
Ik heb al een tijdje zin om een ersats voertuig te maken, maar wou niet de gekende Panther maken.
Ook een Stug III werd omgebouwd voor de troepen van Peiper om deel te nemen aan het Ardennen offensief. Deze heb ik dan ook gekozen om te maken.
Het was de bedoeling om de Stug te doen doorgaan voor een M7 Priest
Het wordt een nieuwbouw, met onderdelen van een oude kit en wat scratchwerk.
Deze keer heb ik terug een simpel kitje genomen van een Stug III van Armorfast.
Qua detaillering laten deze kits veel ruimte om er zelf iets aan toe te voegen
Ik heb er ook een zeer oud (kapot) modelletje bij genomen van een Stug III met een saukopf, die ik wil gebruiken om onderdelen van te gebruiken (vooral de saukopf). Deze is echter op schaal 1/76, maar al bij al valt het verschil nog wel mee...
Enkel als de twee naast elkaar staan zie je het verschil, maar voor de onderdelen die ik nodig heb valt het nog wel mee.
De donor
De twee naast elkaar
De scrapbox voor extra onderdelen
Binnenkort meer van de gevorderde werken
Ik heb al een tijdje zin om een ersats voertuig te maken, maar wou niet de gekende Panther maken.
Ook een Stug III werd omgebouwd voor de troepen van Peiper om deel te nemen aan het Ardennen offensief. Deze heb ik dan ook gekozen om te maken.
Het was de bedoeling om de Stug te doen doorgaan voor een M7 Priest
Het wordt een nieuwbouw, met onderdelen van een oude kit en wat scratchwerk.
Deze keer heb ik terug een simpel kitje genomen van een Stug III van Armorfast.
Qua detaillering laten deze kits veel ruimte om er zelf iets aan toe te voegen
Ik heb er ook een zeer oud (kapot) modelletje bij genomen van een Stug III met een saukopf, die ik wil gebruiken om onderdelen van te gebruiken (vooral de saukopf). Deze is echter op schaal 1/76, maar al bij al valt het verschil nog wel mee...
Enkel als de twee naast elkaar staan zie je het verschil, maar voor de onderdelen die ik nodig heb valt het nog wel mee.
De donor
De twee naast elkaar
De scrapbox voor extra onderdelen
Binnenkort meer van de gevorderde werken
Laatst bewerkt: