I
Interceptor
Guest
Je hebt een volger bij, Beyond. Dit is pas echt priegelwerk, zo klein...
Mark
Mark
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelf zou ik op de achterkant van de hull een rek/balustrade gemaakt hebben met koperdraad ipv die recht opstaande platen.
deze waren zo aangebracht om de vorm van de tank te maskeren, zodat de vijand zou twijfelen over vriend/vijand, nieuw type tank enz. waardoor ze eventueel als eerste zouden kunnen schieten. Afgaande op bouwverslagen die ik al heb zien passeren maakt een ribbe in het midden en opklapbare bovenplaten misschien deel uit van deze "metamorfose"
Buzzy, Silenoz heeft het hier bij het rechte eind. Deze platen waren zo opgebouwd om deze tank een ander uiterlijk te geven (er is maar één exemplaar van gemaakt volgens mijn opzoekwerk, en momenteel bezit ik slechts drie foto's waarvan één onbruikbaar omdat er een halve meter sneeuw op de tank ligt )
Er moet inderdaad nog een plaat opkomen die het achterste deel bedekt, en er is een vermoeden dat de ganse achterkant bedekt was, maar blijkbaar is er reeds vlug een deel van weg genomen.. Wellicht kreeg de motor te weinig verse lucht???
Die plaat komt er bij mijn exemplaar ook nog op, maar ik wacht nog even, zodat ik daar nog makkelijker een laagje verf kan geven...
Verder wordt het dan tijd om de onderdelen te maken die ik nog nodig heb (spanwiel en tracks)
Interceptor, krachtig speeksel hé komt uit een potje met groen deksel van het merk Tamiya
Bedankt trouwens voor jullie reacties
deze zijn gemaakt uit wegwerpverpakkingen waar lasagne of meeneem chinees in wordt verpakt (die van mij was nieuw )
De chinees of de verpakking, Xavier ?(die van mij was nieuw )