Als ik dan heel eerlijk mag zijn, zie helaas nog wat gietnaden en een enkel aanhechtingspunt opp de figuurtjes
Ron : Wat het schilderen betreft is het de verschillende smaken onder elkaar denk ik en dat is maar goed ook.
Toe gegeven schilder ik de ene dag beter of slechter dan de andere maar dat is niet abnormaal denk ik.
Uw eerste opmerking is spijtig genoeg waar en is de reden dat ik minder werk aflever.
Dit is een keuze in aankoop en de figuren zijn van die aard dat de handen dikwijls een hoopje plastiek is wat niet te bewerken valt.
De gezichten en vooral de oren zijn steeds een miserie om te demonstreren en deftig te maken.
En de fouten die je ziet zijn een resultaat van te willen verbeteren maar het op een andere manier weer te verknoeien door de zachtheid v/d plastiek.
Toch zitten er ook enkele goede figuren tussen die ik dan weer niet kan gebruiken in dit verhaal.
Is het een uitvlucht?
Neen maar als je weet dat een doos van 5 figuren 11euro kost ,en tegenwoordig 1 goed afgewerkt figuur 15 en18 euro begrijp ik dit wel maar word het voor mij wat overdreven duur om een diorama te maken.
Ik weet wel dat er hoofdjes en handjes apart te verkrijgen zijn en denk daar over na voor in de toekomst .
En het zal ook wel een beetje aan mezelf liggen dat ik het opkuisen soms opgeef en de fouten in de figuren voor lief neem.
Dus Ron een zeer oprechte en eerlijk opmerking van u waarvoor dank en zal zeker nagedacht worden naar te toekomst toe.