Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat goed komen Erwin want was in die richting aan het denken.Bij rijhuizen wordt de dakgoot bijna niet gekuist want het is te hoog of men heeft er geen toegang toe. Ik woon in een bungalow en kuis de dakgoten alle jaren in een droge periode en ik haal er toch telkens een emmer vuil uit.
'T is maar een tip.
Op de dakkapellen heb ik geen mos aangebracht Rudi maar wel vuil gemaakt met onder andere wat groene uitslag.Pascal, het is heel mooi, maar toch nog een kleine opmerking. Ik zie op je dakkapellen, dat er op beide dakhelften mos is. Normaal onstaat er enkel mos aan de noordkant. de gevel ernaast vertoont naar wat ik kan zien niets van mos. Misschien als het nog mogelijk is is toch nog een kleine correctie doen? Het is maar een opbouwende tip voor dit prachtige werkstuk.
Tsaheb niets met je diorama te maken maar een leuk stukje referentie over dakpannen en kleuren.
Ja ,Dat is zonder eten gaan slapen héIk doe je nogal wat aan hé jong !
Geweldig mooie schuur en hou wel van zulke foto's en in diorama's.Ik wilde deze foto van de week aan je tonen, heb niets met je diorama te maken maar een leuk stukje referentie over dakpannen en kleuren. Foto is van mijn hand en genomen tijdens een wandeling hier in de buurt.
Bekijk bijlage 425171
Misschien dat ik hem eens maak in schaal.
Die barst was er van in het begin Rudi maar door te voegen met plaaster minder uitgesproken.Erwin klopt volledig die barst is bij een oude woning echt een meerwaarde. Ik dacht dat Pascal dit ervoor gedaan had, maar blijkbaar niet.