Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nogmaals eens een teken dat je eerst en vooral info moet hebben over het model dat je wil bouwen alvorens blindelings de instructies van de producent te gebruiken.
Tip bij het schilderen van de cockpitstijlen:
Schilder ze eerst in de cockpit kleur of de kleur waarmee de binnenzijde van de canopy geschilderd is.
Na drogen kan je er dan bovenop de buitenkleur aanbrengen. Op die manier breng je ze meer waarheidsgetrouw naar voor; iets wat zeker bij open cockpits ten goede komt.
Waarschijnlijk wist je dit al maar kan ten goede komen aan de mensen die jouw topic volgen.
Persoonlijk zou ik eerste de hoofdkleuren van de vliegtuigen spuiten en nadien de metalen onderdelen. Ik vermoed dat je Alclad gaat gebruiken, dus best is dit om het laatste te doen omdat de verf daarvan zeer delicaat is. Afplakken daarop is een risico en het dient lang te drogen voordat het redelijk is uitgehard.
't gaat niet snel, maar ik heb toch al de eerste AAM-3 raket die de Japanners gebruiken geconstrueerd:
hoe deze eruit ziet:
eerst het lijf uit en stukje koperdraad gesneden van 0.8mm, en de kop rond gezet:
daarna de vinnen uitgetekend met de PC op maat en deze uitgeprint
vervolgens had ik deze op een styreenvel van 0.25mm gekleefd, maar dat bleek veel te dik:
Uiteindelijk heb ik ze opnieuwd afgedrukt, het papier ingewreven met dunne secondenlijm en laten drogen, zo wordt het papier harder en vervormt het minder makkelijk.
Zie er niet echt veel verschil in, veronderstel dat de randen bleker moeten zijn dan de body.
Is op de foto beter te zien op de rechtervleugel dan op de linker maar dat zal aan de flash liggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.