Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
toen zei ik :Het is heel druk, maar op een bepaalde manier brengt het een soort rust in het hoofd.
Aris stuurde een mooi antwoord op die vraag, bedankt maatje[...]ik zou wel eens door jullie ogen willen kijken...
Dat drukke snap ik.... wat brengt dan die rust ? kom.. vertel eens
Nu dan zal ik als eerste reageren, als ik met mijne hond wandel, komik langs een riviertje, woelig water, Honden duiken erin, het is warm en mensen zwemmen, zwanen eisen hunne territorium op. Dan die vervelende vliegen, die steken en bijten. EEn strandje waar ook paarden even het water in gaan.
Nu tussen dat alles, in de zachtjes kabbelende golven, met vers water, zie ik vliegjes op het water, schrijvertjes noemt men die, en in het water zie ik kleine visjes, die zwemmen daar in ene school en proberen de schrijvertjes te happen, kunnen nauwelijks zwemmen, met 30.000 erop af.
Zit ik langzaam en het zijn allemaal kleine "snoekjes", de latere ...zoetwater haaien.
Over 5 jaar vreet die snoek ook dat zwanejong op, maar dat maakt niet uit, het is evolutie, genieten van wat je ziet. Zoveel valt er te zien