Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier nog een update ...
Nu begin ik zelf stil van te wezen.
Oordeel zelf maar...
Heb voor de verandering nu een Foto toestel gebruikt. Deze geeft een beter beeld naar mijn mening.
Sorry folks, geen update met foto's.
Ondertussen had ik voetpad bijgewerkt. Ook glaasjes voor zien voor het venster. Hier en daar ook wat washes gedaan. Ik denk nog 1 dagje aan deze set te werken en dan is deze klaar.
Hier zijn voor hier de laatste foto's. Ik ga deze topic afsluiten. Al weet ik niet hoe het moet.
Figuren zijn volledig geschilderd in olieverf. het zilver gedeelte heb ik humbrol voro gebruikt (ook olie uiteraard)
Jumper, blijkbaar is er iets verkeerd gelopen want je eindfoto's zijn niet zichtbaar...
Even nakijken, dan kan ik ze voor je in de eindgalerij plaatsen.
jumper..... je hebt een stap vergeten in het proces..... de foto's zijn voor jou zichtbaar omdat ze in je cache staan maar voor de rest niet... ofwel heb je na het uploaden het venster gesloten zonder op done te klikken ofwel heb je in de pagina die daarna volgt vergeten op wijzigingen opslaan te klikken... enigste oplossing is om ze opnieuw up te loaden.....
Ben nu aan het bedenken voor een voet/sokkel. Ga het doen via een kader en vullen met klei en deel straat op. Volgende week geef ik het model een extra regenwater die uit de regenpijp komt te stromen .
Weet alleen dat deze figuur zo detaillerd is en dat geeft een meerwaarde aan deze figuur.
Bij iedere update die je toont,komt er meer leven je dio'ken,de figuur op zich mag zeker gezien worden,daarvoor heb je al een mooi cijfer te pakken ,en zoals je nu bezig bent met de muur en ondergrond,kan dat alleen maar eindigen in een goed eindrapport!
En als de mogelijkheid er is ,jaaaaaa zeker meebrengen naar de ledendag dit mooie werk
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.