Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voorlopig een 'Work in process'
Een teddy beer voor in het karretje.
De snuit is er , maar door er boven op een foto te nemen is het niet zichtbaar.
Het is gemaakt van Fimo (niet diegen die je via de oven moet verwarmen)
Telkens er een update verschijnt ,ben ik aangenaam verrast.....prachtig gedaan die teddy-beer,evenals het krat,mooi dat je zelfs de klinknagels kan weergeven,mooi detailke !
Natuurlijk benieuwd als er straks kleurtje opkomt.
Je bent duidelijk héél goed op dreef
Zo nu is de basis af, volgende week de overige delen primen. Ondertussen een naamplaatje zien te maken en ook een stencil zien te maken voor de krat met de adelaar op.
Beste mensen, naast het naamplaatje breng ik deze topic tot het het einde. Hier zijn de finale foto's.
"Rue de la liberte."
Tot ver in de jaren zeventig deden de Fransen alsof zij in de oorlog in grote hoeveelheden bij de fameuze Résistance hadden gezeten. In werkelijkheid steunde de meerderheid van de Franse bevolking het Vichy-regime van Maarschalk Pétain dat een derde van het land bestuurde, maar in feite naar de pijpen van de Duitsers moest dansen. Uit eigen beweging kondigde Pétain het Statut Juif af, dat alle joodse burgers tot tweederangs Fransen veroordeelde. Het verhaal van Markies Fernand de Brinon, graag geziene gast in hoge nazi-kringen en daarom benoemd tot ambassadeur van het Vichy-regime in het door de Duitsers bezette Parijs. Zijn privé-situatie was ongemakkelijk: de Markies was getrouwd met een joodse vrouw en had twee joodse stiefkinderen. Met een van hen, Bernard Ullmann,. Een pijnlijke zoektocht door het Franse geheugen.
eens opnieuw proberen, steeds doe ik iets verkeerd
Beste mensen, naast het naamplaatje breng ik deze topic tot het het einde. Hier zijn de finale foto's.
"Rue de la liberte."
Tot ver in de jaren zeventig deden de Fransen alsof zij in de oorlog in grote hoeveelheden bij de fameuze Résistance hadden gezeten. In werkelijkheid steunde de meerderheid van de Franse bevolking het Vichy-regime van Maarschalk Pétain dat een derde van het land bestuurde, maar in feite naar de pijpen van de Duitsers moest dansen. Uit eigen beweging kondigde Pétain het Statut Juif af, dat alle joodse burgers tot tweederangs Fransen veroordeelde. Het verhaal van Markies Fernand de Brinon, graag geziene gast in hoge nazi-kringen en daarom benoemd tot ambassadeur van het Vichy-regime in het door de Duitsers bezette Parijs. Zijn privé-situatie was ongemakkelijk: de Markies was getrouwd met een joodse vrouw en had twee joodse stiefkinderen. Met een van hen, Bernard Ullmann,. Een pijnlijke zoektocht door het Franse geheugen.
Jumper, plaatsen van de foto's thans wel gelukt.
Je bent tot een mooi eindresultaat gekomen. Alles staat op zijn plaats waar het hoort.
Ik zet hem tevens voor je in de galerij.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.