goeiemorgen iedereen,
nu ik een beetje men weg gevonden heb op het forum zou ik eens werk maken van een eerste project om te delen met jullie,
zoals ik al gemerkt heb is dit toch een redelijke populaire auto op het forum: namelijk de F40 gt
ik zal de versie maken zoals hij voorzien is in de kit namelijk deze:
en hier een echte foto van de auto zoals hij zal komen:
nu heb ik al overal gezocht naar foto's van deze specifieke auto maar dit is de enige die ik kan vinden.
dus qua waarheidsgetrouw nabouwen zal het eerder een mix worden van alle andere bestaande f-40's
eerst heb ik alle delen losgemaakt en al eens gedry-fit en dat zag er al veelbelovend uit.
dan ben ik overgegaan naar de echte bouw van de auto:
eerst het hart van de auto natuurlijk; de motor..
om deze beter bewerkbaar te maken heb ik een standaard ontworpen zodat ik deze gewoon kan laten staan met alles erop.
en alle onderdelen die in hetzelfde kleur komen al samengeplakt.
dan heb ik ook enkele delen moeten verwijderen voor details te kunnen plaatsen die fujimi gewoon niet voorzien had.
zo heb ik plaats gemaakt om een ijzeren plaatje te monteren juist aan de achterkant vann de versnellingsbak, juist voor het motorblok.
ook heb ik sleuven voorzien aan de zijkant, ik weet niet waarvoor deze dienen maar op referentiefoto's zijn ze alomtegenwoordig dus hier ook
en het gaatje waar normaal de oliefilter op komt heb ik uitgeboord want de aansluiting voor de oliefilter zal ik volledig zelf maken,
om de simpelle reden dat die uit de kit echt niet voldeed.
zo dit was het voor deze.
er zijn al meer stappen gebouwd maar nog niet op de gevoelige plaat vastgelegd.
eerst ben ik men king tiger aan het afwerken.
hopelijk bevalt het jullie, commentaar altijd welkom.
groetjes p-j
nu ik een beetje men weg gevonden heb op het forum zou ik eens werk maken van een eerste project om te delen met jullie,
zoals ik al gemerkt heb is dit toch een redelijke populaire auto op het forum: namelijk de F40 gt
ik zal de versie maken zoals hij voorzien is in de kit namelijk deze:
en hier een echte foto van de auto zoals hij zal komen:
nu heb ik al overal gezocht naar foto's van deze specifieke auto maar dit is de enige die ik kan vinden.
dus qua waarheidsgetrouw nabouwen zal het eerder een mix worden van alle andere bestaande f-40's
eerst heb ik alle delen losgemaakt en al eens gedry-fit en dat zag er al veelbelovend uit.
dan ben ik overgegaan naar de echte bouw van de auto:
eerst het hart van de auto natuurlijk; de motor..
om deze beter bewerkbaar te maken heb ik een standaard ontworpen zodat ik deze gewoon kan laten staan met alles erop.
en alle onderdelen die in hetzelfde kleur komen al samengeplakt.
dan heb ik ook enkele delen moeten verwijderen voor details te kunnen plaatsen die fujimi gewoon niet voorzien had.
zo heb ik plaats gemaakt om een ijzeren plaatje te monteren juist aan de achterkant vann de versnellingsbak, juist voor het motorblok.
ook heb ik sleuven voorzien aan de zijkant, ik weet niet waarvoor deze dienen maar op referentiefoto's zijn ze alomtegenwoordig dus hier ook
en het gaatje waar normaal de oliefilter op komt heb ik uitgeboord want de aansluiting voor de oliefilter zal ik volledig zelf maken,
om de simpelle reden dat die uit de kit echt niet voldeed.
zo dit was het voor deze.
er zijn al meer stappen gebouwd maar nog niet op de gevoelige plaat vastgelegd.
eerst ben ik men king tiger aan het afwerken.
hopelijk bevalt het jullie, commentaar altijd welkom.
groetjes p-j
Laatst bewerkt: