Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik krijg het vermoeden, dat jij Murphy steeds uitnodigd, ha, ha!!
Jij laat de deur steeds op een kiertje staan, Pascal.
Afsluiten de boel en pas volgende week zaterdag weer opendoen.
Ik kan John alleen maar bijtreden Pascal.
Het wordt hoog tijd dat je die Murphy eens een flinke trap onder zijn k...... geeft, zodat die zich nergens meer mee kan bemoeien.
Ik kijk al uit naar zaterdag...
Het hele project heeft iets langer dan een jaar geduurd. Bloed, zweet en tranen heeft het gekost. Murphy heeft alles geprobeerd om het te laten mislukken, maar dit keer geef ik hem een ferme schop onder zijn ...
Er komen nog 2 Ferrari schildjes op de voorste spatborden, en misschien raampjes in de deuren, maar dat is voor een andere keer.
Enfin, tijd voor wat foto's :
Aan de kwaliteit van de de foto's te zien, ben ik een fotograaf van Jan mijn kl**en. Als mijn bureau opgeruimd is, ga ik nog wat foto's met daglicht maken.
Klasse werk aan een (nu) klasse model.
Dikke proficiat voor de doorzetting Pascal (en uiteraard met het resultaat).
Benieuwd naar zaterdag om hem in levende lijve te aanschouwen...
Het heeft even geduurd, maar het resultaat is er naar, Pascal!!
'T is een een geweldig mooi model geworden waar je trots op kan zijn.
Die ga ik morgen in Oostende eens van dichtbij bewonderen, de 2 F-schildjes heb ik al ingepakt voor je.
Ik ga je zien morgen!!!!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.