Filters.
Beyond, als ik u ooit ga tegenkomen, ga ik u zeker een pint betalen voor al die moeite die u zich getroost om zo aanmoedigend te posten.
Vandaag weer wat uurtjes besteed aan het modelletje.
Het was tijd voor de filters, dus na even nadenken over de logica, heb ik besloten om in de schaduwgedeelten voornamelijk te werken met koele ultramarijn blauwe filters, in de meer zichtbare delen warmere filters aan te brengen met zeer verdunde oranje en oker, de veel licht vangende panelen werden bovendien nog 'gelicht' met flinterdunne witfilter.
Deze werden één na één aangebracht, met telkens twee uren ertussen, en ik heb gewerkt van de diepere delen naar de buitendelen toe, en dus mijn uitleg hierboven indachtig, gewerkt van koele effecten naar warmere.
Ook heb ik getracht om paneel tegen paneel uit te spelen, en dit proces is nog lang niet klaar.
Wat je ziet is het begin, alles is dus nog heel subtiel (hoewel het in zekere zin allemaal wel subtiel moet blijven, daarvoor zijn het ook filters !).
Nu nog even erbij vermelden dat ik mijn deksel over de lens heen, helemaal niet vind misstaan, stoer uitzicht toch ?
Allez ik hoop dat jullie het al iets gaan vinden ?
Groeten van GUnit.