Jadefalconguard : ik heb tamelijk wat cursussen gevolgd, ben altijd enorm geboeid geweest door beeldende kunst en heb zelf jarenlang alles opzijgeschoven om te kunnen schilderen. Ik zal mijn volgende build log proberen meer "in progress" op te bouwen aan de hand van foto's. Ik dacht steeds dit te compenseren door wat extra uitleg. Maar foto's zijn zoveel interessanter, vind ik zelf ook overigens.
Erik : bedankt bro, uw Flak zal er minstens zo goed uit komen te zien.
Beyond : ik heb de man niet persoonlijk gekend, maar heb het moeilijk met de manier waarover soms over hem gesproken wordt. Ik heb een boekje van zijn werk, en ik blijf er graag in kijken.
Swa : 't is niet dat ik een statement wil maken hoor, met deze kleine projectjes, maar ik doe het gewoon graag en voor mij is het leerzaam omdat ik nieuw ben in de Duitse modellen, kleuren, etc. Ik heb er wel meer plezier van omdat olive drab zo...olive drab is he.
Allemaal erg bedankt weer, om even tot hier te wandelen...
Volgende update is er : Flak en aanhanger, basiskleuren klaar, satijnvernis.
Enkele foto's :
Ik hoop dat jullie de minder alledaagse combinatie van grijs en driekleurencamo wat vinden ? Wou op die manier de fantasie van de toeschouwer prikkelen over het hoe, waarom...om dan tot de conclusie te komen dat het grijze aanhangertje zelf werd vernietigd oid., en dan dit in de plaats kwam om de Flak te vervoeren. Zot zijn doet geen zeer.
Alles staat in de satijnvernis, nu goed uitharden en dan de eindsprint nog met de simpele trukendoos onder de arm !
Groeten en nogmaals bedankt voor het kijken.
GUnit.