Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uh Tamiya heeft geen mat vernis, wat je er nu op gedaan heeft is een product van Tamiya om glansverf mat te maken.
Dus dit product als mat vernis gebruiken geeft een pracht van een white wash
Maar ik heb ook ooit deze fout gemaakt in het verleden op een Scammel Pioneer van Accurate Armour....... dus moest het model weer complete kaal maken en opnieuw starten, en zelfs nu nog zie ik op sommigen kleine onderdelen nog steeds een witte waas zitten.
Inderdaad dat is voor mij compleet nieuw dat die gasten mat vernis hebben vandaar dat ik dacht dat je de flat base had gebruik een veel gemaakte fout door modelbouwers inclusief mezelf in een grijs verleden .
effen schuren en herspuiten in de origineel gebruikte kleuren.
, proberen weg te halen met wattenstaafje en Tamiya Lacquer Thinner maar langzaam aan en steeds wrijven in de richting van de wind dus van boven naar onder, van voor naar achteren voor de vleugels.
Allez man hoeveel tegenslag kunde hebben..Hoop van harte dat je er met de juiste remedie zoals hierboven vermeldt het kan goekrijgen...duimen en alvast veel succes..!
Grtz yves,
Hoe heb je de strepen nu weggekregen?