Hoofdsponsor

Forbidden, scene met 80mm figuur [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ alle, dank u voor de positieve feedback.

Het wit dient als basis voor de tekening, het is gemakkelijker te verbergen dan bevoorbeeld zwart of een andere donkere kleur.
Anderzijds is een grondtekening gemakkelijker gemaakt in zwart.

Een goede tatoo behoud ongeveer 8 tot 10 jaar zijn kleur, gezien de leeftijd van de dame mag het geen probleem zijn.

Grtx Jan

volgende sessie beëindigd, ben een beetje aan mijn persoonlijke grens aangekomen denk ik.
Maar een paar ideeën wil ik toch nog uit proberen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

indien vragen of opmerkingen shoot.

Grtx Jan

AMAI MIJNE FRAK ! Ronduit indrukwekkend werk dat je hier aflevert op deze dame Jan, de tattookleuren zijn net als in het echt, hoe groter je de foto's toont hoe spectaculairder, ik zou zweren dat ik naar echte tatouages zit te kijken !

bedank voor de complimenten, is mijn manier van stress afbouwen.

attachment.jpg attachment.jpg

Birdy is 3mm

attachment.jpg

Nicolas, ik heb de eerte drie met een lichte wash overtrokken, is inderdaad beter.

Grtx Jan

schitterend figuur , ik blijf het zeggen Jan!
Ben blij dit het een beter effect heeft.

grt Nicolas

Ik blijf hier van de ene verbazing in de andere vallen Jan.
Zoveel detail in zo'n klein vogeltje... Chapeau man, diep R E S P E C T als je dat allemaal kan

Mark

Na een week schilderen laat men ze best niet vallen.
kijken wat ik reden kan, indien niet zal ik opnieuw moeten beginnen.

attachment.jpgattachment.jpg

Grtx Jan

Oei, Jan. Dat is niet zo leuk, na al dat werk, dat je er al hebt insteken.
Hopelijk alt ze nog te redden en moet je niet opnieuw beginnen...

Mark

Inderdaad jammer van je werk :(

Gelukkig heb je haar wat kunnen insmeren met body lotion, maar ik zou er volgende keer iets minder op smeren :D ;)

Na enkele uren restaureren, lip bijten, grommelen enz. heb ik de grootste schade herstelt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.jpg

uit frustratie heb ik dan nog maar een tattootje op haar enkel geplaatst.

attachment.jpg

morgen haar haren nog terug opnieuw en dan moet ik me langzaam aan het voetstuk wagen

indien opmerkingen of vragen shoot, kritiek mag ook.

Grtx Jan

Goh, al goed dat je de schade hebt kunnen beperken aan dit meesterwerkje! :D

Ja Jan... wat kan je hier op zeggen ?
Prachtig hoe je het hebt hersteld en dan uit frustratie nog maar even een tattoo(tje) bij gezet.
Chapeau want dat is ook weer zo'n ietsie pietsie petieterig klein ding met alle detail erin verwerkt.

Mark

amai heel mooi gedaan en het geduld dat ge daar maar voor moet hebben :-)
alleen een kleine opmerking de tattoo op haar enkel is veel te kort tegen de voetzool en dit zou vervaging moeten zien, door het lopen enzo, ik heb zelf tattoo's en van die details vallen mij dus op sorry ;-)

Mark & Joker thanks
Joker, bedankt voor de opmerking. de tattoo's krijgen nog een licht wash met vleeskleur om een lichte vervaging te krijgen.
de plaats van de enkel tattoo is inderdaad iets te laag, had iets hoger moeten beginnen. Later op de sockel is het waarschijnlijk zelfs niet meer te zien.

Grtx Jan

Op vakkundige wijze zo'n schade ombuigen tot een pareltje, dat ligt niet voor de hand ! Prachtig wat een herstelling !

Prachtig, Grijze Wolf! Die tatouages tonen meesterschap.

Ga je de huid nog wat van verschillende tinten/schaduwen voorzien? (heb niet veel kennis van modelschilderen daarom vraag ik het...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan