Hoofdsponsor

Forbidden, scene met 80mm figuur [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guy, Nicolas & Eugene bedankt.
Eugene nog meer licht en schaduw zou een wat ze noemen overschildering te weeg brengen, de figuur gaat dan in de richting van een cartoon.
Is iets wat ik persoonlijk niet zo goed vind aangezien het dan meestal gaat om een figuur die maar uit een richting kan worden bekeken voor het optimale effect.
Anderzijds is het moeilijk exacte foto's van een figuur te publiceren.

Grtx Jan

op het einde vertel ik het verhaaltje van waar het idee achter deze figuur komt en waar ik het ooit live heb gezien, sindsdien is het een herinnering die steeds een licht grijns op mijn gezicht tovert.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

de stofzuiger is eigenbouw een paar kleinigheden moeten nog.

Grtx Jan

Héhéhé... dit doet me denken aan Queen... "i want to break free".... :laugh:

Hahahaha Evil... alle gekheid op een stokje.... een stofzuiger vibreeerd ook hé ???????????????? Loooooooool :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Enfin, laat het ons een beetje deftig houden! :ohmy:

Ik heb tussendoor een beetje verder gewerkt aan deze Dame, ze is ondertussen tijdens de proefopstelling nog maar eens gevallen.
De schade is echter beperkt en gemakkelijk te herstellen. Op de stoel heb ik nog een kat aangebracht, gisteren gekneed is zo het kleine ding dat nog ontbrak vond ik. De scene is nu compleet nu enkel nog afwerken.

attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg

De haarkleur is een grondlaag, wil nog iets uitproberen.

voorstellen en kritiek zoals altijd welkom.

Grtx Jan

Die barkruk maakt het verhaaltje af: ze staat niet thuis te stofzuigen maar in haar nachtclub.

Ziet er mooi verzorgd uit. Over de madam is al veel gezegd dus ik ga niet nog eens herhalen hoe prachtig die tatoos gelukt zijn :P .

Je schrijft dat ze nu al twee keer gevallen is. Dat zal pijn doen, vooral voor jou... Ik hoop dat je de schade kunt herstellen! Ik zie een witte veeg op haar arm, ik neem aan dat dat die schade is? Moet wel te herstellen zijn, zou ik zeggen.

Gewoon doorgaan! Ik volg dit met plezier.
Eugene

haha, goed gedaan Jan, de kat met de barkruk , en het is net zoals je zei nu is ze compleet!

grt nicolas

Dat is een mooie toevoeging, die poes... :D
Ze mag altijd hier komen solliciteren als poetsvrouw, diegene die nu komt heb ik nog zo niet zien rondlopen in ons huis (en zou ik eigenlijk ook niet willen -nono- ), maar die poes met haar tattoo's daarentegen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan