Beste vrienden na een heftige kleine periode van onzekerheid en een kapot objectief van mijn fototoestel heb ik ondanks alles rustig kunnen verder werken
De wielen komen er zo uit te zien , het zijn BBS velgen 17" en zijn zoals de echte in twee delen de honingraat en de ring die ik natuurlijk chroom heb gespoten met de alom bekende Alclad verf
Ondertussen heb ik het interieur ook onder hadden genomen de achterste zit is weggelaten en heb in plasticard een dichte ruimte van gemaakt en deze bekleed volgens de bloemmethode , mooi in gesmeerd met Gator Glue en overvloedig met huishoudbloem bestrooid en even laten drogen , na een paar minuten mooi de bloem eraf geschud en met een fijne borstel het meeste er terug afgeborsteld , eens dit weer goed gedroogd was met de air-brush in donker grijs gespoten
Nu de Recaro zetels had ik juist gekregen in een zakje met leeft overs van een kameraad van mij , dus ook deze weer bewerkt met de bloem eerst de plaatsen waar geen bloem mocht komen ingesmeerd met liquid masking en ook deze weer in datzelfde grijs geverfd ook de bovenzijde van het instrumentenpaneel is zo gedaan
Een rolover cage is snel gemaakt met stukjes sprue en daarna ook in de chroom gezet ( typisch Amerikaans he ? )
Nu zit de motor mooi op zijn plaats de bougiedraden zijn redelijk goed gelukt bij deze Ford liggen die op die manier over de kleppendeksel tegenover andere merken dan liggen die vooraan en gaan vanaf de voorkant opzij naast de motor , nu moet ik zeggen dat ze er beter zo uitzien lijkt weeral een stukje echter
Ook de platte riem is vervangen door het meermaals aandringen door onze mentor , meester en raadgever en tevens een goeie vriend Roy
, door een dunne strip of speciale tape
Nu mijn pijnpunt de uitlaten wel ik heb ze veranderd voor mijn inzicht waren die goed maar jullie weten he de meerderheid wint ( grapje ) jullie hadden toch wel wat gelijk maar ge weet allemaal dat ik dit niet goed ken die kleuren en ik doe het meeste op goed gevoel en dit maal was mijn gevoel wat te overdreven dus gewoon met een schuurpapiertje het meeste eraf geschuurd en nu blijkt het eens zo goed oordeel zelf maar
zo beste vrienden ga ik nog wat verder prutsen ik zou graag de mustang tegen de leden dag af hebben