Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste Erwin en Jordi een moderne kuipstoel is zodanig gemaakt om niet over en weer te schuiven in het snelle bochtenwerk en skai of leder word meestal nog gebruikt om op te zittende rest is in alcantara of namaak daim en dit was mijn bedoeling om een half custom half street racer te creëren en dan kunnen de oude zetels niet veel dienst doen he tegenwoordig word alcantara veel gebruikt hoor
Hier een afbeelding van zo een stoel en bij hedendaagse tuning kan dat allemaal
http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=85283
Deze afbeelding is louter ter informatie en niet voor commerciële doeleinden bij elke vorm van klacht zal dit beeld verwijderd worden
Marc spreekt op een bepaald moment over hedendaagse tuning, dus ik veronderstel dat de auto zich dan niet bevindt in 1965. Maar dus een klassieker is die opgemaakt wordt in een meer recente tijdsperiode
Ik ben zijn project ook niet aan het afbreken, ik geef gewoon tips. Zoals Roy en andere bouwers doen. Een sportieve autostoel (want een kuipzetel is het niet) gaat normaal geen lederen zitvlak hebben en alcantara zijwanden. Maar als Marc het zo wil maken, is dat voor mij ook goed. Ik geef gewoon mijn mening dat het niet echt realistisch is, zeker als je spreekt over een 'custom streetrace machine'
En over de rest van je reactie, Ari5, "sorry you lost me" met van het ene op het andere over te schakelen burning stuntman, Dean, Woodstock, California, bloempot??? ik zie de connectie niet Als je het hebt over 1965, dan zit James Dean al helemaal niet in het plaatje (overleden bij een crash met een Porsche 550 in 1955) en Woodstock was in 1969.
grtz Jordi