Firewolf wat ik nu lees zijn gewoon visogen noemen ze dat in vakjargon hoe komt dat? Wel in uw beurt moeder de vrouw of iemand anders heeft gekuist met pledge of iets dergelijks waar siliconen inzitten dat hangt gewoon in de lucht en is als de dood voor pistoolschilders , vroeger had men iets om in de verf te doen en dat hield dat tegen nu weet ik niet of ze dat nu nog gebruiken
Ik heb geweest dat ik met een vod waar dat interieurreiniger op zat gewoon door de carrosserie wandelde en ze hadden al prijs zelfs van de uitlaatgassen van een diesel is ook al gevaarlijk ;dus beste even rondkijkezn wat er in uw buurt staat
Marc
OK, bedankt voor de info. Kan ik al eens gerichter zoeken op airbrush & visogen.
Mijn werkruimte ligt naast de garage. Daar staan natuurlijk wel diverse producten, zoals benzine, olieën, ruitenwisservloeistof, diverse vetten en nog meer van dat soort dingen. Kan dat natuurlijk niet zomaar allemaal eventjes naar ergens anders verhuizen, maar ook in mijn werkruimte staan er nog wel vloeistoffen die ik elders kan stockeren.
En ga alvast de poetsmiddelen eens bestuderen op ingrediënten.