Guy, als ik de laatste foto bekijk dan zou ik enkele goedbedoelde opmerkingen willen maken. Let er op, het is afgaand op de foto die soms kan verschillen van het model.
Ik zou de groenaanwas op de linker voor velg iets minderen van de binnenzijde naar buiten toe. Iets minder fel in het groen. (Kan aan de belichting liggen).
Verder zou ik een beetje algen/mos vorming toevoegen aan het dak meer bepaald de scheidingslijn tussen de twee aflopende panelen aan de achterzijde (waar nu een paar blaadjes liggen). Heel subtiel maar toch iets om een beetje kleurverschil te bekomen.
Ook aan de bovenste rand van het luik waarmee ik niet het luik zelf maar de opstaande rand bedoel (waar nu twee blaadjes liggen). Dit zijn plaatsen waar het water langer blijft staan dan elders op het dak. Opnieuw heel subtiel maar toch iets meer uitgesproken dan aan de achterzijde omdat we hier met een opstaande rand te maken hebben.
Hoop dat het begrijpelijk is. Het is mij al moeilijk om uit te leggen, laat staan dat ik het zelf zou kunnen.
Kan er anders niet veel meer over zeggen dan OE, AAAA, EEE, WOW, Prachtig, Subliem, Schitterend, Fenomenaal, enz....
Erwin