Hoofdsponsor

1/35 German PZ.SFL. IVA Dicker Max.[wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debart

Well-known member
Registered
Beste bouwers,

Mijn nieuwe project wordt de ,,German PZ.SFL. IVA Dicker Max,,
Nu heb ik een grotere tank om me uit te oefenen met roest endergelijke.

attachment.php

foto's van inhoud volgen.

bedankt mannen, bij dit project ga ik wel met de roest endergelijke werken, de ander was voor mij te klein.

onderdelen van de bouwdoos, heb het al met afwaswater ontvet, veel onderdelen dus wordt een lang project,

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Wat denk je, Bart, gaan het de rubbers worden of ga je proberen de Magic Tracks te gebruiken? Je moet kiezen tussen de twee. Ik stem voor de Magics.

heb ik nog eens niet gezien steven, worden de magics, zijn toch die in het raampjes zitten op de foto bovenste, is goed dat u het zegt.;)

Leuk om te horen dat je voor de magic tracks kiest ;)
Ga je er veel opkuiswerk aan hebben? Of vallen ze nog mee?

ik weet niet echt wat iedereen hier heeft met magic tracks, misschien een nieuw modeverschijnsel, maar ik zie enkel rubberen dropveters en single track-links. Magic tracks zitten volgens mij toch enkel in bepaalde Dragon-dozen en zijn "gewoon" in elkaar te klikken zonder dat je ze uit een sprue moet knippen... misschien nog enkel een gietlijntje verwijderen

PZ4G_Magic_Tracks.jpg

Doch dit terzijde, veel succes met deze...

Ola Bart..!De smaak te pakken van de tanks? Alvast veel succes met de bouw ervan...!!

Grtz yves,

@Silenoz als ik me niet vergis moet deze tracks ook lijmen want gewoon in elkaar klikken gaat niet lukken en komen dan gewoon weer los...

Het is beter om ze te lijmen maar met in elkaar klikken kom en een kleine druppel extra thin kom je al een heel eind, zonder het opkuisen van al de aanhechtingspunten,

maar het punt dat ik wilde maken is dat magic-tracks iets helemaal anders is dan wat er getoond wordt... ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan