Zo beste mede hobbyisten. Ik hoop dat ik vanaf vandaag een tijd bij jullie mag gaan vertoeven. Het is voor mij nu eens wat anders. Nu de Blue Marlin vertrokken is naar een nieuwe rederij en ik nog een een ietwat duistere omgeving vertoef ( niet letterlijk ) heb ik mijn handen vrij om eens lekker een kit te gaan bouwen in dit gedeelte. Het is inmiddels alweer ongeveer een jaar of 7 geleden dat ik een kit heb gebouwd. De afgelopen jaren heb ik alle projecten in full scratch gedaan in schepen. Nu het tij een beetje begint te stijgen kan ik lekker tussendoor deze kit gaan bouwen. Het ligt in de bedoeling dat ik deze kit samen ga doen met mijn zoon van 10 jaar. Dat het tij stijgt ligt er overigens aan dat schijnbaar mijn site en mijn projecten in de aandacht liggen omdat ik benaderd ben door een onverwacht bedrijf in scheepsmontage werk. Maar dat is een ander onderwerp.
Hoewel ik veel heb gescratcht is dit project toch betrekkelijk nieuw voor mij. Dat omdat ik heel lang schepen heb gedaan en nu dan een militair voertuig uit WWII. Maar ik weet dat ik in goed gezelschap verkeer en ik altijd terecht kan voor tips e.d..Dus laten we er maar aan gaan beginnen.
De keus is dus gevallen op onderstaande kit. Enige beschrijving van deze kruising tussen een tank en een tractor is erg goed te vinden op het internet. Dus ik denk dat ik de info wel mag overslaan en de aandacht mag vestigen op de bouw ervan.
De doos nog ongeopend hier..overigens van Mirage.
In totaal 7 sprue`s.
Met erg fijne detail.
Geen flash op de delen maar wel enkele onderdelen afgebroken in de doos. Ook was een steunstang gebroken maar wel te repareren.
Het materiaal is erg straf en nauwelijks te buigen.
Decals niet zoveel maar geeft ook niet.
En natuurlijk de bouw instructies..
Beetje onbekende schrift maar dat geeft niet de plaatjes zijn erg duidelijk. Leuk zijn de geweren erbij.
De bouw zal snel starten en hopelijk wordt het een leuk project.
Hoewel ik veel heb gescratcht is dit project toch betrekkelijk nieuw voor mij. Dat omdat ik heel lang schepen heb gedaan en nu dan een militair voertuig uit WWII. Maar ik weet dat ik in goed gezelschap verkeer en ik altijd terecht kan voor tips e.d..Dus laten we er maar aan gaan beginnen.
De keus is dus gevallen op onderstaande kit. Enige beschrijving van deze kruising tussen een tank en een tractor is erg goed te vinden op het internet. Dus ik denk dat ik de info wel mag overslaan en de aandacht mag vestigen op de bouw ervan.
De doos nog ongeopend hier..overigens van Mirage.
In totaal 7 sprue`s.
Met erg fijne detail.
Geen flash op de delen maar wel enkele onderdelen afgebroken in de doos. Ook was een steunstang gebroken maar wel te repareren.
Het materiaal is erg straf en nauwelijks te buigen.
Decals niet zoveel maar geeft ook niet.
En natuurlijk de bouw instructies..
Beetje onbekende schrift maar dat geeft niet de plaatjes zijn erg duidelijk. Leuk zijn de geweren erbij.
De bouw zal snel starten en hopelijk wordt het een leuk project.