Hoofdsponsor

1/35 German Recovery Vehicle C7P (p) "Klara" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de tip opgevolgd van Inflandersfields en heb er rode kunstof cocktail prikkertjes tussen gemonteerd. Foto`s zeggen wel voldoende denk ik. Erg mooie tip.

attachment.jpg

Om de tracks te spannen wordt het achterste wiel conisch gemonteerd.

attachment.jpg

Door eraan te draaien tijdens het verlijmen span je de tracks.

attachment.jpg

Fixeren tijdens het drogen voor minstens een nacht lang.

attachment.jpg

De gouden tip!. Deze prikkers zijn bedoeld voor ruimte te maken en dus tijdelijk.

attachment.jpg

attachment.jpg

De kunstof prikkers ertussen gelijmd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Mooi resultaat, maar dienen je trackwielen niet in te grijpen in de openingen van de tracks ?

Ik heb de indruk dat de tracks los op de aandrijvende wielen liggen en er dus geen aandrijving zal zijn.

Groeten Rik

Mooi resultaat, maar dienen je trackwielen niet in te grijpen in de openingen van de tracks ?

Ik heb de indruk dat de tracks los op de aandrijvende wielen liggen en er dus geen aandrijving zal zijn.

Groeten Rik

Trouwens eerst nog bedankt voor jouw tip. Deze geeft een mooi resultaat. De tracks grijpen niet bijster in op de wielen. Ik denk dat dit een probleem met deze kit kan zijn. Ik ga dit niet verder uitdiepen daar dit model later bij de stand erop rust en dan valt het minder op als nu. Ik ben vooral blij nu dat deze fase toch wel goed gelukt is,ik zag er een beetje tegenop vooral betreffende het realisme. maar dat is goed gekomen uiteindelijk.

heb het altijd al een raar voertuig gevonden maar daarom niet minder mooi gemaakt door jou Ron.
let wel als je hem op de rand van en steen zal plaatsen zal je wel de spanning in je tracks en de stand van je baanwielen eventjes moeten aanpassen. Indien dat het maar voor de show is (die "steenstand") dan niet ....

heb het altijd al een raar voertuig gevonden maar daarom niet minder mooi gemaakt door jou Ron.
let wel als je hem op de rand van en steen zal plaatsen zal je wel de spanning in je tracks en de stand van je baanwielen eventjes moeten aanpassen. Indien dat het maar voor de show is (die "steenstand") dan niet ....

Het was alleen maar bedoeld voor de foto. Het is inderdaad een raar voertuig maar daarom ook dat ik deze had gekozen,ik houd wel van aparte onderwerpen.

En de Klara is klaar. Hoewel ik weet dat sommige onderwerpen beter zouden kunnen ben ik er toch wel tevreden mee. het enigste wat helaas niet goed uiteindelijk is gelukt is de track ligging op de voorste wielen maar dat geeft niet want ik heb er veel plezier in gehad om haar te bouwen. En ach..als je het niet weet zie je het niet.

De eindfoto`s dan maar nu...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bedankt beste mede leden voor de tips en aanvullingen in dit topic.

EINDE

Ik maak van de gelegenheid even gebruik om een ander onderwerp aan te halen als dit topic. Ik kan helaas nu geen enkele foto meer zien van mijn eigen topics. Alleen de tumbs in de albums maar meer niet. ik heb helaas hierover al enkele berichten gestuurd maar om de een of andere reden komen deze niet aan bij het beheer. Zowel persoonlijke berichten als ook berichten gestuurd met support en info. Dit is ook de reden dat ik nu helaas hiervoor ten laatste malen de aandacht vraag omdat ik inmiddels ook al een tegen bericht heb ontvangen ( zie hieronder). Als wat ik doe blijft onbeantwoord en het wordt een beetje lastig op deze manier om vrolijk te blijven. Zitten er helaas fouten in het forum?...Ik kan anders niet aan mijn nieuw project gaan beginnen omdat ik mijn geplaatste foto`s niet meer terug zie.

" The message identifier is: 1XFn1U-0003G2-Ks
The date of the message is: Fri, 08 Aug 2014 21:32:15 +0200
The subject of the message is: Homeghost zichtbaarheid foto`s.

The address to which the message has not yet been delivered is:

support@modelbouwen.be "

Hopelijk dat er nu iets aan gedaan kan worden?.

Ron, ik ga je persoonlijk helpen.
Ik heb eerlijk gezegt nog geen idee waarom iedereen jouw foto's wel ziet, maar je ze zelf niet kunt zien, maar dat gaan we uitzoeken.
Morgen neem ik contact met je op via de mail, en als je woonachtig bent in NL kan ik je ook bellen via skype en eventueel met je goedvinden meekijken op je pc via teamviewer. We gaan dit oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan