Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe dat ook niet meer (vroeger wel). Aan het tempo dat ik met mijn klauwen de modellen of onderdelen aanraak, levert dat niets op.Heb dat nu nog nooit gedaan , onderdelen afwassen. Ook nog nooit gemerkt dat die vettig zijn trouwens. Je moet ze dan ook nog overal met je handen aanraken en manipuleren, dus das ook vettig hee ( zelfs al was je je handen ) Vind dat een overbodige stap dat afwassen van onderdelen
Greetzzzz Modest.
Al goede vooruitgang. Volg je aandachtig. Willy.hier ben ik weer met wat uitgevoerde werkjes aan de Camper , ik moet eerlijk zeggen mooie pasvorm weinig flash hier en daar een braampje , zeer mooie details ( geloofwaardig )
hier begin ik met de motor de twee helften gekleefd
de carrosserie ontdaan van de meegegoten verstevigingen en kleine braampjes aan de achterval en schuifdeur
en geschuurd klaar voor de primer
de bodemplaat in het grijs gezet wat volgens schema ook zo moet ( wat ik trouwens altijd doe omdat geen enkele auto nog word zwart gemaakt onderaan omdat het tegenwoordig een laag rubber tegen oxidatie word aangebracht
de start van de motor ook weer volgens het kleurschema
motortje gekleurd en de uitlaat ervoor gelegd
motor gedry fit
uitlaat gedry fit
hier in mijn spuitcabine vliegen de primers in het rond alles kan nu goed drogen tot morgen