beste vrienden modelbouwers , na een paar weken van miserie is de camper toch af geraakt de miserie had ik zuiver aan mezelf te danken met de raamrubbers die de eerste x mislukt waren had ik ze licht geschuurd en wilde ze terug met witte carrosseriekleur overspuiten maar ik hed er geen erg in dat de eerste clear laag er al op zat voor de decals te plaatsen .
Het gevolg was of is alom bekende de verf gooide op en ik kon niks anders doen dan schuren , schrapen en herscriben met alle gevolgen van dien natuurlijk , ik heb er het beste van gemaakt met hier en daar nog littekens gelukkig was het witte verf daar zie de meeste foutjes niet maar de deur aan de chauffeurskant heb ik opieuw moeten graveren ( scriben ) en daar is het wat scheef gelopen verder is alles redelijk goed gekomen
Mijn visie : niet mijn beste bouw mijn excuses hier voor
hier de beelden van de afgewerkte camper
deurtje dicht
dak open
heb zojuist nog een foutje ontdekt aan de instap wat verf af
de voorzijde
de achterzijde , nota de achterval moest ofwel open of gesloten gelijmd worden er waren scharnieren voor voorzien daarom heb ik het zo gelaten dan kan ik altijd de val eraf doen
zo beste modellers dat is de camper ik hoop alleen dat jullie hem toch een beetje mooi vinden , tegenslag kan men soms niet voorzien he
Marc