Ik zie het toevallig staan net voor het slapen gaan.
Begrijp ik het goed dat je beide modellen in één sessie wilt gaan bouwen? Dit zou ik echt afraden want het is toch al veel werk om er eentje te doen lijkt me.
Als ik jou was, zou ik dus gewoon met eentje beginnen, deze afwerken en afronden; en pas dan met de volgende beginnen. Dan heb je in totaal maximaal 8 weken ter beschikking in plaats van maximaal 4 weken. Je ziet al met Alains Unimog, die met nog 10 dagen te gaan al redelijk in het gedrang begint te komen. Dat hij het landingsvaartuig afkrijgt daar heb ik vertrouwen in, maar de Unimog wordt wat lastiger (zij het niet onmogelijk trouwens, het is een leuke uitdaging). Het hoeft ook niet af natuurlijk, maar de modellen achtereenvolgens te doen is denk ik een verstandig uitgangspunt.
En als je het ene model na 2 weken af krijgt, kun je een dag later of desnoods dezelfde dag beginnen met het tweede model, waar de vierweeksklok dan vanaf nul begint te lopen.
Dit gezegd zijnde, is het natuurlijk niet
verboden om twee modellen tegelijkertijd te bouwen.
Ik zie de gemaakte keuze wel in het nog te openen bouwtopic, ben benieuwd. Het zijn in elk geval twee schitterende tractoren waarvan de onderste me net iets meer aanspreekt vanwege de eenvoud en de krachtige uitstraling. Ik ben een liefhebber van tractoren en deze zijn, zeker met militaire livery, aantrekkelijke voorwerpen voor in de modelbouwshowroom. Ik hou overigens wel al rekening met de opmerking van Erwin dat hij deze modellen niet zou hebben gekozen, vanwege de uitgebreide verweringsmogelijkheden
Als je het bouwtopic opent, zet ik het in de lijst van gestarte projecten. Alvast succes gewenst.