Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe aan modelbouw voor het realisme
en het toepassen van verwering is daar een noodzakelijke stap voor;
ik kan nog net begrijpen dat je geen upgrades koopt maar wat je met een kit doet qua verf en verbeteringen (zoals stretched sprue, plasticcard en chocotofpapiertjes) kan je beter niet aan opgestelde regeltjes onderwerpen, tenzij je een stuk speelgoed uit de catalogus van de speelgoedwinkel als resultaat wil hebben.
Als remedie om iets af te werken kan ik alleen aanbevelen om op geregelde tijdstippen (wekelijks dus, hoeft niet dagelijks zoals in mijn geval) iets van je bouwsel op het forum te presenteren en er niet al te veel over te filosoferen, het belangrijkste is hoe je het bouwt en niet wat het uiteindelijk wordt of wat ze er van gaan vinden. Doe er dingen mee die ze niet zouden verwachten.
Ik doe aan modelbouw voor het realisme en het toepassen van verwering is daar een noodzakelijke stap voor; ik kan nog net begrijpen dat je geen upgrades koopt maar wat je met een kit doet qua verf en verbeteringen (zoals stretched sprue, plasticcard en chocotofpapiertjes) kan je beter niet aan opgestelde regeltjes onderwerpen, tenzij je een stuk speelgoed uit de catalogus van de speelgoedwinkel als resultaat wil hebben.
Als remedie om iets af te werken kan ik alleen aanbevelen om op geregelde tijdstippen (wekelijks dus, hoeft niet dagelijks zoals in mijn geval) iets van je bouwsel op het forum te presenteren en er niet al te veel over te filosoferen, het belangrijkste is hoe je het bouwt en niet wat het uiteindelijk wordt of wat ze er van gaan vinden. Doe er dingen mee die ze niet zouden verwachten.