Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In navolging van Airbus56 een snedige opmerking te maken over het gebruik van verschillende soorten mesjes, doet me besluiten eens te kijken of ik Karmijn een ander type kan toeschuiven.
Vinyl is desastreus voor plastic inderdaad, sommige soorten althans. Om die reden kiezen veel bouwers voor kitjes waar geen vinyl bandjes in zitten maar 'gewoon' plastic, dat dit effect niet of niet noemenswaardig kent. Vooral in de jaren '80 en '90 zijn veel kits uitgebracht met dit soort 'agressieve bandjes'.
Veel plezier met deze kit gewenst.
Toelichting was, hoewel zeer nuttig in het algemeen, voor Karmijn en mij niet meer nodig Airbus56 want ik heb voor Karmijn (naar aanleiding van jouw eerdere tip en Peter's bloedbad) al zo'n mesje gekocht en zal het in beginsel ook zelf gebruiken tenzij ik ergens niet bijkan en ik de scalpel erbij moet pakken. Zie onze nieuwste vlog, waarin Karmijn al met het nieuwe mesje aan de slag gaat.
Is ook een nieuwe kijkerstip geworden! Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=Q-SQfJ64PoE&feature=youtu.be
dankzij de schaal is dat bijna onmogelijkDat zijn al een hoop onderdelen Peter, niet kwijtraken hé.
En ze rijdt nog op een Triumph ookWonder woman zag er in mijn gedachten toch iets anders uit... succes met deze Frankensteinerij...