Hoofdsponsor

1/35 Hotel anker

ERVARING
Weinig/ geen
BOUWWIJZE
Nvt
BOUWBUDGET
Nvt
BOUWSTATUS
Started
COMMENTAREN
Heel graag
Ik wou een belangrijk detail toevoegen maar na het bekijken van de box is dit voor mij een redelijk hoog niveau. Ga het proberen maar zal niet vlekkeloos zijn

20240719_201806.jpg20240719_201911.jpg20240719_201831.jpg20240719_201820.jpg

zalig om dit te zien groeien , ziet er echt knap uit behalve die beginnersfoutjes he maar inderdaad als alles op zijn plaats staat zal dat al wel veel of niet meer opvallen
En vergeet 1 ding niet er is veel denkwerk aan en opzoekwerk , ik doe het U niet na
Echt de moeite om te volgen
Marc

Heb alles nog eens goed bekeken en iets viel me nog op , hoe het mooi het ook lijkt maar die verlichtingspalen staan toch dicht op elkaar in die jaren stonden er toch niet zoveel verlichtingspalen in de straten he , maar ja het is wat het is he het zal zo blijven maar wel een zeer mooi dio in wording

Ziet er een leuk modelletje uit maar ik zie nog veel kleine braampjes hangen o.a. aan de buis van de fiets.

Heb alles nog eens goed bekeken en iets viel me nog op , hoe het mooi het ook lijkt maar die verlichtingspalen staan toch dicht op elkaar in die jaren stonden er toch niet zoveel verlichtingspalen in de straten he , maar ja het is wat het is he het zal zo blijven maar wel een zeer mooi dio in wording
Ik kan er een Paar weghalen en zien wat dat geeft. Bedankt voor je positive commentaren

Ziet er een leuk modelletje uit maar ik zie nog veel kleine braampjes hangen o.a. aan de buis van de fiets.

Dat klopt erwin, kwam rechtstreeks uit de screw

Falco

Zo, nog een prulletje toegevoegd. Een oude controlepost van de duitsers, is dit nodig? Niet echt maar vond het een leuk idee.

20240722_093718.jpg20240722_093744.jpg20240722_093802.jpg

Terug
Bovenaan