Guy, dank voor het compliment.
Weer een update, De truck zelf staat in elkaar. De spiegelarmen en antenne's zijn ook gemonteerd. Deze ook in Alclad chrome gezet.
Wat verder gedaan, lichte beschadiging aangebracht waar gebruikt wordt. Sommige delen chrome opnieuw gespoten, iets van dichterlijke vrijheid. Declas erop en in de blanke lak gezet. Ruiten uit de tape gehaald, en wissers geplaatst.
Verlichtings glazen gemonteerd, of in kleur deze gaan er morgen op.
De kipbak, buitenkant nog iets verder in kleur gebracht, lees hersteld.
De binnenkant, in dezelfde kleur en hier overgaan naar blank ijzer.
Zit nog te denken, hier nog iets van roest, maar de mijne vervoerd voornamelijk "zand achtige" producten.
Wat nu nog te doen, de Tanks, opnieuw chrome en sealen, op het kipframe monteren en alles in de blanke lak.
Dan toch weer eens foto's trekken, of net voor de einddatum, eindfotokes, want de grote decals moeten ook nog op de buitenkant.
Dat die ook vervelend zijn wil je niet weten, dus ik vertel het toch. ik knip hem uit, een dingetje van 2x5 mm. Weken in het water, rook een sigaretje, zet een bakkie koffie, voel eens of hij los is. Kwast decal medium, nog een sjekkie en eindelijk kan ik de decal aanbrengen. Dus lees 4 decals van 2x5 mm al snel een uur verder. Druk druk druk
Dat herinnerde me eraan toch eens foto's te maken