Het dryfitten van de rupsen is een goed idee, zal ik zeker doen. Verder bedankt voor de reacties.
Vanavond gestaag kunnen verderbouwen. Niet alles verloopt even goed maar dat is normaal. De .50 wil maar niet goed samenkomen dus ligt die weer aan de kant tot een later tijdstip. Nu me wat beziggehouden met een groter werk, dat lukte beter.
De afdekplaat boven het chassis. Daarvoor heb ik een onderdeel uit nog een andere doos gehaald en nu is het maar te hopen dat ik dan niet beslis om die toch samen te steken zoals op het voorbeeld. Het betreft de grondplaat van de bak van een 1/24 truck, namelijk deze:
Nu is het te laat om nog van gedachten te veranderen, het stuk is op maat gezaagd voor de battletruck.
Na nog wat dingen weggevijld te hebben van het chassis merk ik dat de dryfit goed past, mijn metingen waren dus correct.
Nu ben ik aan het denken hoe de plaat te monteren, met de hokjes naar boven of met de gladde kant naar boven. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de hokjes naar boven omdat je daar dan makkelijk materiaal kan in leggen zonder dat het er uitvalt. Toch in de middelste vakken.
Voor de raketten wilde ik enkele gaten boren zodat de poten er door kunnen en kunnen steunen op het chassis er onder maar dan kan het wel problemen geven ivm de bewegingsvrijheid van de installatie. Die moet namelijk op en neer kunnen gaan om te richten. Ook nog eens over nadenken dus.