Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van alexen modeling, 2 setjes van 2 stencils voor 20 euro, kwam ze tegen op Ali en dacht, probeer het gewoon. Zijn niet geschikt voor de ww2 Duitse Camo op vliegtuigen, maar voor alle andere doeleinden prima!Is inderdaad handig die setjes van Eduard. Van welk merk is die stenncil die je voor de motling heb gebruikt?
Thanx!Gewoon knap.
Nee dat begrijp en ik heb ook het geluk dat ik geen Duits bouw en ook geen vliegtuigen maar je kan er ook wel wat anderen grappen mee uithalen en bedankt voor de toelichting.Van alexen middels, 2 setjes van 2 stencils voor 20 euro, kwam ze tegen op Ali en dacht, probeer het gewoon. Zijn niet geschikt voor de ww2 Duitse Camo op vliegtuigen, maar voor alle andere doeleinden prima!
Wat ik zie zijn gewoon vlekken, ik weet dat dit tegenwoordig iets schijnt te zijn om "diepte" te creëren maar dat ontgaat me eerlijk gezegd. Maar wat me nog verder meer ontgaat is dat deze vlekken dan wel geschikt zouden zijn voor een Brits vliegtuig en helemaal niet voor een Duits toestel... daar vallen bij wijze van spreken mijn pantoffels van mijn voeten (om het netjes te houden).Nee dat begrijp en ik heb ook het geluk dat ik geen Duits bouw en ook geen vliegtuigen maar je kan er ook wel wat anderen grappen mee uithalen en bedankt voor de toelichting.