Goedenavond beste kijkers,
Vandaag nog een beetje verder kunnen werken aan de base voor onze landsknecht.
Op de base wil ik dus een stukje ondergrond maken met daarop de boom, muurtje en de figuur.
Stap 1: De randen van de base afplakken:
Stap 2: Een soort van bekisting verzinnen waar we de bodem in kunnen gieten.
Hier komt onze goede oude Lego weer eens van pas.
Stap 3: Om te verzekeren dat de bodem goed hecht aan de ondergrond heb ik met een "dremel" gaatjes en gootjes gemaakt in het hout.
Stap 4: Een laagje houtlijm kan zeker geen kwaad om een goede hechting te verzekeren.
Stap 5: Onze bekisting opvullen met PolyFilla allesvuller. Voordeel van dit product is dat je het nog wat vorm kan geven voordat het droogt.
Zo en nu kunnen we dit alles een nachtje laten drogen en hopelijk is het morgen uitgehard.
Intussen het muurtje ook een grondlaagje gegeven.
Groeten,
Dirk
Vandaag nog een beetje verder kunnen werken aan de base voor onze landsknecht.
Op de base wil ik dus een stukje ondergrond maken met daarop de boom, muurtje en de figuur.
Stap 1: De randen van de base afplakken:
Stap 2: Een soort van bekisting verzinnen waar we de bodem in kunnen gieten.
Hier komt onze goede oude Lego weer eens van pas.
Stap 3: Om te verzekeren dat de bodem goed hecht aan de ondergrond heb ik met een "dremel" gaatjes en gootjes gemaakt in het hout.
Stap 4: Een laagje houtlijm kan zeker geen kwaad om een goede hechting te verzekeren.
Stap 5: Onze bekisting opvullen met PolyFilla allesvuller. Voordeel van dit product is dat je het nog wat vorm kan geven voordat het droogt.
Zo en nu kunnen we dit alles een nachtje laten drogen en hopelijk is het morgen uitgehard.
Intussen het muurtje ook een grondlaagje gegeven.
Groeten,
Dirk