Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/32Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]
Dank u mannen en blij dat het jullie bevalt.
Inderdaad plat nijpen en punt knippen wat beter meeviel dan verwacht hier en daar een beetje bijvijlen.
Verder gewerkt en voor mij is hij klaar voor primer om later te schilderen.
Weer ooh's en aah's Pascal, erg sterk wat je hier hebt neergezet. Zo'n oude poort mist natuurlijk al 'ns een stukje, hoeveel heeft die al niet meegemaakt ?
Hola Pola, ik bedoel Pascal ... zeer mooi .... Misschien heb ik er over gekeken, maar welke schaal is dit voor bedoeld ? Maar schitterend wat je hier laat zien.
Bedankt voor de interesse en zal mijn best doen er iets van te maken.
De maat van de poort en het diorama zal 1/32 worden in functie van de figuren historex en nemrod.
Jordic : Intussen heb ik een titel die ik graag wil gebruiken en de vraag of u dit wilt veranderen waarvoor dank.
Titel : life at the end of the 18th century early 19th century
Het zal een vrij groot diorama worden maar daar hou ik van dus hier een paar foto's om een idee te geven .
Er zal nog een gebouw voorzien worden en de nodige attributen .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.