Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/32Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]
Mooie schaduwspeling op de paarden.
Weet niet waarom maar vind het eerste paard net iets beter. Misschien de rand van de witte aftekening op het hoofd van paard 2 iets temperen aan de randen zodat het niet te scherp aftekent.
Heel mooi resultaat, het enige wat ik kan zeggen is. Misschien een groter verschil tussen de kleur en glans van het paard en het tuig bij paard 2 en 3. Nu lijkt het voor mij heel strak te zitten en op te gaan in het paard zelf
Hier ga ik nu niks over zeggen , want ik zie geen verschillen tussen de paarden ( ligt aan mij ) maar kijk wel vol verwondering naar uw kunsten
Geweldig Pascal
grt
Marc
Bedankt mannen.
Aris : Het valt mee hoor en hoop dat je dit later beter kan zien.
En dan nu het paard 4 van onze Erwin uit Assepoester.
Nu is het getuig aan de beurt.
Klopt Xavier en dank voor opmerking wat ik even uit het oog verloren ben door het uit te stellen, omdat ik niet direct de oplossing zie om de paarden tanden te geven maar was eigenlijk aan het wachten tot ik het bit steek en vandaar te zien wat ik kan doen.
Dank u .
Erwin:Volgende maal zal ik wel anders te werk gaan maar dat is leren he. Wist niet hoe gareel ging verlopen en om alles toch wat te breken ga ik voor bruine paarden.
Foto's van eerste paard en alle beoordelingen zijn welkom want blijft leren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.