Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja Frank, VAB is al onderweg. Goed gelukt, je hebt er de tijd voor genomen maar er staat dan ook weer iets speciaals. Misschien nog even dat fel oranje licht vooraan behandelen met dezelfde wash als de andere lichten.
Mooi en sterk resultaat maar als je voor prijzen gaat zou ik toch opteren voor meer pin-wash bijv. rond de scharnieren van de deuren.
Ik weet het......ik ben een oude zaag......
Daar zeg je zoiets. Die is er bij ingeschoten. Ik was iets te enthousiast met het stof. Ik vrees als ik nu nog met een wash aan de slag ga, dat het helemaal uitloopt.
Zal voor een volgende zijn.
Edit: de echte is qua weathering ook vrij "plat". Daarmee heb ik hem ook maar achterwege gelaten.
Je bedoelt zo'n koperen naamplaatje? Hmm ik sta open voor suggesties. Waar haal je die eigenlijk? Op de SMC in Eindhoven staat vaak zo'n Engels bedrijfje maar zit er ook iets dichter bij huis?
Kan natuurlijk met zo'n deftig plaatje, maar misschien kun je zelf iets maken ?
Ook wat titelplaatjes betreft zie je tegenwoordig allerlei creatieve oplossingen...
Titel printen en op plaatje plakken. Stukje clear-sheet erover..
Zo kun je het helemaal naar eigen wens/smaak/sfeer/stijl maken en afwerken.
Jij zou het bijvoorbeeld als grafiti op de zijkant kunnen schilderen
Persoonlijk vind ik het allemaal prima, zolang er maar een titel te lezen is.
Ik heb er ooit laten maken bij Mr. Minute, de schoenmaker in de GB/Carrefour.
Daar wordt het gegraveerd in van die plastieken koperkleurige plaatjes met kleefstrip.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.