Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yves, niet vergeten tracksporen achter je voertuig te plaatsen; een fout die heel dikwijls gemaakt wordt bij diorama's.
Zo'n dingen wegen verschillende tonnen en laten altijd sporen na in de grond. Je voertuig mag dus gerust ook wat dieper in de ondergrond staan.
Ziet er voor de rest wel een nette opstelling uit.
Ziet er al een stuk beter uit maar persoonlijk zou ik hem vooraan toch nog iets laten zakken, slechts een paar millimeter.
Moest het mijn model zijn laat ik het vooraan zakken tot, en nu moet je even naar je laatste foto kijken, de eerste schakel die het ronde wiel raakt (niet het tandwiel) zelf de grond raakt. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Maar al met al is het jouw model en jij beslist natuurlijk.
Dit ziet er super goed uit Yves dit plaatje klopt voor 100% mijn complimenten vriend
Niets op aan te merken alleen zal ik de figuren nog een mat lakje geven want nu lijken ze nog iets te glimmen.
Bedankt voor de tip Ron ,heb ze een laagje verdunde mat vernis gegeven en ga ze afwerken met olieverf....
Het ziet er goed uit zo op het ondergrondje
Niet vergeten dat olieverf terug een blinkend laagje kan leggen...