Dany, je mag weten dat ik persoonlijk vind dat je gegeven de omstandigheden erg ver bent gekomen. Jij hebt vanaf het begin kwaliteit als basisvoorwaarde genomen en als je het wat minder druk had gehad, en het weer mee had gehad op momenten toen je gereed was om te airbrushen, had je dit model waarschijnlijk 'op tijd' afgehad.
Je had, samen misschien met Debart met z'n Tower Bridge, naar mijn inschatting de moeilijkste opgave van alle deelnemers tot nu toe, afgezien van Alains tweede model waarvoor hij zichzelf een kortere periode gunde. Bedenk dat je je best hebt gedaan en niet meer kon doen. Dat je het plezier van het bouwen hebt hervonden, zoals je schrijft, is natuurlijk het enige waar het echt om draait. Plus, je hebt een mooi model binnen no time op hoge kwaliteit voor 90% afgekregen. Ik zie de rest van het bouwverslag graag tegemoet in het auto-gedeelte. Voel je zeker vrij nog eens mee te doen aan de groepsbouw.
Beterschap gewenst trouwens!
Vriendelijk verzoek aan de admins om het bouwverslag naar het auto-gedeelte te verplaatsen.