Ondertussen nog een klein beetje vooruitgang geboekt , ben namelijk aan het interieur begonnen en daar moest verf voor in de ronte gespoten worden en hier en daar een decalletje geplakt worden , allee we zijn vertrokken* :
Eerst het badkuipke en de deurpanelen een kleurke gegeven , de instructies geven aan één of ander metaal kleur te gebruiken : Mica Silver
Dat heb ik niet en daarom maar zelf iets gemengd :
80% van de DSM Mercedes kleur ( speciaal voor deze kit gekocht , maar den AM gegaan omdat ik het niet mooi vond )
20% Med Aluminium van ZP
zie onderste deurpaneel voor het resultaat :
Ook bezig geweest om zelf wat carbon decals in het interieur aan te brengen , zie bovenste deurpaneel*
Gewoon wat afplaktape aanbrengen en dan met een pen de vormen aanbrengen ,
Vervolgens die vormen aanbrengen op de decalsheet en uitknippen* , en je hebt zowaar een self made decalsetje voor je kit
Vervolgens aanbrengen en bewerken met wat Set en Sol en dan heb je volgend resultaat :
Ook de zetel voor de piloot had wat verf nodig
en dan besloten ook wat carbon aan te brengen , om de werking van set en sol aan te tonen volgende foto
Eerst de vormen aan beide zijden aangebracht nadat ik eerst de stoel rijkelijk had voorzien van Microset , dat een minuut of vijf laten inwerken om vervolgens de met een penseel de kreuken en hoeken vlak te strijken , daarna rijkelijk voorzien van Microsol en weer vijf minuten laten liggen . Als alles min of meer op zijn plaats zit , heb ik met een vochtige doek alles aangedrukt , om dan tenslotte de stoel met een haardroger droog te blazen
hier het resultaat , de zijkanten zijn niet helemaal bedekt omdat je er eens het ding in de cockpit zit er nog bitter weinig van ziet...
We zijn weer vertrokken , volgende keer hopelijk het interieur afwerken en de stoel voorzien van wat veiligheidsgordels.
That's it for now ,
Greetzzzz Modest