Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een auto om te likkenbaarden. Ik heb hem in het voorjaar op de Techno Classica gezien. Ook een prachtig model om te bouwen in een lekkere schaal! Ik ben erg benieuwd!
Als ge gaat snijden, doe het dan stapje per stapje. Eerst aftekenen met potlood, dan telkens een stukje snijden en checken of ge goed zit. Vooral ter hoogte van de spatborden moet de "snij-lijn" op een plaats zitten die het minst zichtbaar is.
Hoi Peter,
als je de techniek met het garen gaat proberen heb ik een tip.
Als je bezig bent met het garen moet je er wel voor zorgen dat er spanning op blijft staan.
Dat dacht ik wel. Een mes zou ik niet gebruiken. Zelf gebruik ik OF mijn Dremel met een metalen zaagbald, OF ijzerzaagjes (van die langwerpige). Deze ijzerzaagjes gebruik ik los (dus niet in de houder vast geklemd) zodat ge ze kunt plooien om makkelijk de juiste vorm te kunnen zagen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.