Roy ik weet het maar dit is wel een firma die die zo verkopen en ik heb ook al wel gezien bij collega bouwers die de grote schalen doen waar ze toch ook veel moeten veranderen, maar dit was de enige duidelijke foto die ik ervan had en nu over een dag of drie terug heb ik duidelijkere foto's gevonden waar ik me nu op baseer deze zijn van de echte 300 SLR
Nu iets anders ik heb altijd gedacht dat messing een koperlegering was en dus niet magnetisch was omdat ik juist een rolletje messing draad gekocht van 0,4 mm en tot mijn grote verbazing kan ik het met een magneet oppakken , raar ,
Hier een beetje verdere stand van zaken dus dit is mijn enige goede foto die ik kan vinden van de motor op een plaats waar ik in feite moet zijn
Hier kan je duidelijk zien dat mijn vorige leidingen verkeerd lagen en in het midden van de motor zie een zwarte dikke leiding waarvan ik me afvroeg voor wat deze diende , nu hier op dit beeld is het duidelijk . Deze motor is uitgerust met 16 bougies dus twee per cilinder en dat zijn de bougiedraden die daar bovenuit komen
Hier nog wat leiding werk
Hier ben ik de buis aan het maken waar de bougiedraden uitkomen, het zou een holle buis ( is natuurlijk altijd hol een buis )
en daar zitten dus 14 gaatjes in en aan de zijkanten komen er ook twee kabels uit
Zo en we zijn weer goed op weg ,ik heb nu een mail gestuurd naar Mercedes om of ik daar geen foto's van kan krijgen nu heb ik al bericht gekregen van Mercedes en daar hebben ze me doorverwezen naar een adres voor zulke dingen ik ben echt nieuwsgierig of ik iets kan krijgen
Grt Marc