Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwMesserschmitt Bf 109 G-6 (1/32) [DONE]
Thnks mannen en we zijn weer iets verder met de werkzaamheden.
Bern vandaag bezig geweest met het inlijnen van de panelines maar wel erg subtiep zodat ze er niet uitknallen als je er naar kijk. Bovenste foto is ingelijnd en die eronder nog niet voor het verschil dat het maakt. Ik zelf ben er wel gelukkig mee
Onderkant wat vuile strepen gegeven ook weer erg subtiel en hier op de Labbertop nauwelijks te zien, hetzelfde met de bovenkant vleugels gedaan maar daar valt het helemaal niet op door de donkere kleuren dus nog even over nadenken hoe we dat gaan aanpakken.
Het eerste model van 2017 is gereed en ondanks de ziljoen foutjes ben er ik toch wel tevreden over en wat opgestoken wat meer aandacht mag hebben tijdens het bouw en afwerking.
Ik weet niet of je het nog ziet zitten maar met wat subtiele weathering komt het model nog meer tot leven.
Vb. een beetje roetsporen aan de uitlaten en de schieters, enkele krassen op de vleugel en aan de cockpit waar de piloot instapt,
een beetje stof aan de wielen, prop een beetje beschadigen enz.
Maar ooit kwamen ze nieuw uit de fabriek dus de keuze is persoonlijk.
Silenoz Ik ben zelf ook zeer tevreden met effect van het inlijnen.
Erwin en Luc jullie hebben helemaal gelijk hij kan wel wat beschadegingen en roet gebruiken en zal er nog een keer naar kijken voorlopig houd ik het zo even en eens snel wat zwart pigment bestellen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.