D
Droop
Guest
Die is na 2 dagen toch plots gaan drogen.ziet er goed uit. Maar hoe heb je nu het drogingsprobleem opgelost.
Droop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is na 2 dagen toch plots gaan drogen.ziet er goed uit. Maar hoe heb je nu het drogingsprobleem opgelost.
Dit moet je zeker eens doen. je F16 zal door die (sludge)washes al gauw een andere (lees:realistischer) look krijgen.Zeer mooi gedaan, al dat gewash enzo dit moet ik zelf ook ooit eens doen als ik aan men F-16 verder doe.
Uitgezonderd mooie figuren schilderen, houten boten bouwen, een carrier scratchen, enz. enz....Die vliegtuigen, dat is een vak appart. Kun je dat kun je alles.
Euh, volgens mij loopt je toch een maand en 10 dagen achter hoor...15 juni ipv 5 mei ;-)
Hahaha, dat manneke z'n sombrero zit zo diep over z'n ogen dat hij geen kalender kan lezen.Euh, volgens mij loopt je toch een maand en 10 dagen achter hoor...15 juni ipv 5 mei ;-)
Maar weer on topic... gewoon prachtig, de "Zero" en haar verwanten zijn altijd al mijn favorieten geweest sedert ik als klein jochie voor het eerst Tora tora tora (en in een iets later stadium te boekjes van Buck Danny begon te lezen) te zien kreeg.
Goeie dag, zelf wijzerplaatjes enzo. Heb je die er in geschilderd? Dat is toch met bril voor mij een bijna onmogelijkheid.