Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat ik hem niet in het echt gezien heb maar ziet er een ferme bouw uit.
Ziet er allemaal netjes uit alleen die sloep in het water dat werkt voor mij dan niet echt omdat de Nina het water niet raakt waarom de sloep dan wel
Het kan natuurlijk altijd mooier en beter, maar niet door mij
Even terugkomen op die rookontwikkeling bij de CA lijm.
Toen ik gisteren bij de bouw van de Mule's CA lijm wou gebruiken bleek de tuit verstopt te zijn. Tuit gereinigd en nagekeken of er lijm kon doorkomen. Hiervoor getest op een stukje keukenpapier dat ik steeds bij de hand heb en waar ik ook mijn gereinigde borstels aan afdroog.
Er liep CA lijm uit op het papier, ik tevreden, en wou een drupje op een stukje glasplaat doen om dan middels een tandenstoker te gebruiken. Opeens witte rook met een doordringende geur. De CA lijm op het papier was steenhard geworden. Gelukkig stond mijn raam open en was de rook inclusief geur snel verdwenen.
Iets om te onthouden voor later!
Dank u Aris.... Net alsof er een soort van "tijdscapsule" in gekomen is. Of oneerbiedig gezegt gewoon grappig detail.
Het is een knappe boot geworden, nu moet de bemanning nog aanmonsteren (goed oppassen waar je ze neerzet overigens...)!
Volgens een boek dat ik net aan het lezen was, is dit echt een verbrandingsproces, pas er dus goed mee op.
Ik persoonlijk vind het een zeer knappe bouw maar snap niet goed wat de bedoeling is van het zwevende water , boven aanzicht is wel knap
Inderdaad, ik vind dat de presentatie perfect is, prachtig schip en goed gebracht.
Ergens inzetten Xavier, je gaat prijs halen...
Mocht het écht op geen ander moment passen , dan zal je deze zeker op de wedstrijdtafel van de volgende Artevelde Challenge treffen