Hey,
Ondertussen toch al wat tijd voorbij gevolgen maar niet stil gezeten. Met dat virusgedoe is er maar een ding goed, dat het vooruit gaat met de modelbouw..., allez zeker in mijn termen....
Wat hebben we uitgespookt ondertussen, awel, de paneellijnen op de romp zijn klaar, verschillende details zijn aangebracht in de vorm van PE of zelfbouw, het huwelijk tussen de vleugels en de romp is uitgevoerd en dit geheel is volledig opgeschuurd. We hebben op enkele plaatsen wat plasticcard gebruikt (de witte vlekken op de foto's) om op te vullen zodat er gemakkelijker geschuurd kon worden.
Ondertussen de canopy opengewerkt, bij gedetailleerd waar nodig, en geplaatst op de romp. Niet te vergeten hebben we de binnen kleur eerst aangebracht op het raamgedeelte zodat, als je van binnen naar buiten toe kijkt, je de binnen kleur eerst ziet. Uiteraard de raampjes zijn afgeplakt met tamiyatape.
De roeren en flaps zijn geplaatst en voorzien van wat detail waar nodig. De achterste vleugels zijn eveneens her-krast van paneellijnen en ook hier is van plasticcard gebruikt om een mooiere passing te verkrijgen.
De rest van de PE is geplaatst waar nodig, en vooral in de wielbasissen was dit noodzakelijk. En we zijn gestart met het aanbrengen van de wielpoten. Degene in de kit zijn zo simpel uitgevoerd dat het niet nodig was om ze uit te knippen..., we hebben gewoon andere gemaakt met Albion buisjes van koper. En tot daar zijn we beland... Wielen worden besteld als aftermarket en zijn volgens de gegevens op komst, nu nog enkel decals vinden die mijn goedkeuring hebben..., maar ik vermoed dat het ook aftermarket zal worden..., degene in de kit kunnen mij niet bekoren en zijn niet degene van de juiste periode.
Allez, wat foto's....
Voila se, we doen gestaag verder met dat beestje...