Walesha, bij Revell weet je nooit. Gelukkig zijn het geen prijzige kits, en in dit geval betaalde ik om en bij de 17 eurootjes neer. Sommige onderdelen zijn heel fijn maar gietnaadjes zijn steeds prominent aanwezig, mijn Optivisor ligt binnen handbereik om zoveel mogelijk de boel te zuiveren. Dit model heb ik van mijn vrouw gekregen omdat ze graag heeft dat ik met de hobby bezig kan zijn, ik heb niet nagegaan of andere merken de kit ook uitbrengen/brachten.
Swaken, geen druk meer voor deze jongen. Ik ga me amuseren en tevreden zijn met het resultaat.
Jip, zo is het, er zijn belangrijker dingen in het leven ! Nu, eigenlijk is dat wel een leuk idee, zo'n aftandse auto in een boerenschuur, geparkeerd onder een gammele hooizolder...wie weet.
Filip, dat zijn héél mooie woorden. Deze gaat zeker niet zo uitgewerkt worden als de Dodge Beep, dat resultaat zit boven mijn huidige kunnen maar ik zie wel waar deze Admiraal strandt.
Famo, nu heb ik een aantal zwart/wit foto's opgeslagen uit de periode en wat blijkt, die generaals en andere officieren hielden ook van het chrome want dat bleef zoals het was ! Vlekken, slierten, strepen én chrome, de kapoenen ! Ik blijf nog even twijfelen over het uiteindelijke uitzicht.
Bart, het is een lollig kitje, en verbazingwekkend verfijnd soms, de plastic grille vooraan is een kunstwerk !
Update 1 :
De uitleg is misschien interesssant voor bouwers van deze kit, het plan is hieromtrent onvoldoende duidelijk.
Vriendelijke groet van Guy.