Het interieur is ook niet simpel, zeker niet als je de door de kit vooropgestelde kleuren vergelijkt met deze van de echte voertuigen.
De kit stelt voor het interieur te spuiten in "Military Brown", een kleur die wat weg heeft van donker hout. Die donkere kleur vind ik echter niet terug op foto's van echte voertuigen.
Meer nog: het deel van de chauffeur zou zwart moeten zijn. Nog een groter raadsel wan op foto' blijkt dat de zetels altijd in dezelfde kleur waren, zowel voor- als achteraan.
Afgaande op de foto's heb ik beslist om het interieur een soort beige te spuiten. Tevens heb ik gezien dat de raamomlijstingen wel afgewerkt waren in mooi hout. Heb dan ook een dergelijke kleur aangebracht.
Volgend probleem is dat de ramen zelf moeten aangebracht worden tussen te carrosserie delen van de buitenzijde en deze van de binnenkant. Heel logisch maar dat impliceert wel dat de ramen dus al geïnstalleerd zullen zijn voordat het spuitwerk van de carrosserie begint. Er zal dus veel gemaskeerd moeten worden.
Hier de binnen panelen in dryfit en dryfit is echt nodig want anders sta je met wijde openingen.
Geluk bij een ongeluk is dat je na montage van dit alles er niet veel meer van zal zien.
We doen rustig verder ...