Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit zijn spijtige zaken die niet alleen in het modelbouwereldje voorkomen. Mensen hebben nu eenmaal geen respect meer voor een ander z'n werk en gaan liever zelf met de pluimen lopen.Ik heb toen,aan een drie tal mensen de tekeningen gestuurd,met als voorwaarde dat mijn naam als copyright eigenaar en auteur zou worden benoemd.
Welnu,ik kan je inmiddels verzekeren,dat daar absoluut niets van terecht is gekomen.Ik heb in een rc forum mijn schotten en spantenplan van de VII C(je eigen materiaal herken je altijd meteen)gezien.De poster gaf dit aan als zijn werk,en heeft van deze werken zijn eigen project gebouwd en ook weer verwijderd,na een tik opde vingers van mij via een mail.
Van de andere twee heb ik nooit meer iets vernomen.
Eigenlijk Ron, geef je nu alle kennis weg die je hebt. Maar dat is dan ook de bedoeling he.
Je laat stap voor stap zien wat je doet. Zo kan iedereen jou nadoen als ze willen, maar het kunnen is dan nr. twee.
Doe zo voort.
Ron teken je dit uit op papier met potlood of gaat dit met de pc en print je daarna uit.
Ik heb hier ook zo'n map liggen waar de onkosten van m'n kotter in vermeld staan... ik durf die nu bijna niet meer te openen.Van mijn projecten heb ik altijd,trouwens,een project map.Hierin worden de tekeningen,eventuele papieren mallen,rekeningen(gekocht materiaal)en bijzonderheden in opgeslagen.
Ron.