doomwad
Hey Guy,mag ik een vragen hoe je zulk mooie lasnaden verkrijgt ,ik bedoel dus de oppervlakte die je verkrijgt als je het aan brengt.
Ik vrees dat ik hier geen antwoord (nog niet) op kan geven want ik begrijp eigenlijk niet echt wat je bedoelt ?
maar ik leg het even uit wat ik doe met die lasnaden.
Hobbydesign's weldlines (PE): ik plak ze er gewoon op
)
Magic sculp: ik rol een super super fijn rolletje breng dit aan op mijn model dat proper moet zijn of het plakt niet,
en dan ga ik met de achterkant van een klein boortje (formaat is naar gelang welke schaal jij wil en jij goed vind)
druk ik daarin zodat je allemaal maantjes krijgt, dan laat ik dat drogen en ben ik daar op beginnen lichtjes te schuren met zacht schuurpapier 1000 of 1500 ofzo dacht ik.
Indien dit niet je vraag is kan je deze dan nog eens anders formuleren ?
Interceptor
Dit is er eentje om met heel veel aandacht te volgen. Ik heb die namelijk ook nog in mijn stash zitten.
Goede tip van die nylonkous. Dat was mij nog niet bekend.
Welke documentatie gebruik je als referentie voor je bouw ?
Knap werk in ieder geval wat je hier al laat zien.
Awel mark, weet je ik zit meer te kijken naar mijn model dan eigenlijk te bouwen,
en daar constant over te denken, als ik werk of ga winkelen met de madam, zo blijft het winkelen toch leuk voor mij
en ik weet zelfs soms niet waar we geweest zijn, maar wel dat ik nylonkous ging proberen als zetelbekleding
Als referentie heb ik een paar maand naar fotos gezocht van porsche 934's en een paar van 935
heb er om en bij de 200 van elk aspect van de 934 van binnen en buiten.
Indien je deze graag zou hebben stuur me dan je mailadres ofzo dan wil ik ze gerust opsturen.
Meer dan die nylonkous ga je niet leren van mij ben juist zelf begonnen ik hoop iets van jullie te leren
dus tips en fouten die je ziet laat maar komen.
Mvg