Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeer realistisch uitzicht die motor .Willy.Hier ben ik nog eens met een kleine update , namelijk de motor , een normale mens begint vanaf bladzijde 1 , den deze natuurlijk niet
Omdat mijn voorliefde naar het mechanische gaat en ik dit zulk een mooie motor vind
de versnellingsbak heb ik eerst in de zwarte primer filler gespoten om daarna aluminium kleur wazig over te nevelen zo kreeg ik de uitstraling van echt gegoten aluminium
zo dat was het voor nu
Marc
Daar ben je echt in geslaagd. Willy.Dank U Willy , dat is mijn doel om het echte te benaderen he
Mooi gespoten dat oranje kleur. Denk toch ook dat je best die chroom verwijdert en aluminium gebruikt. Succes. Willy.dank u mannen
Nu zit ik met een dilemma , Tamiya heeft zo zijn best gedaan om sommige onderdelen mooi in de matte chroom te zetten maar op foto's van de echte Porsche motor is dat allemaal verkleurde aluminium in verschillende tinten
Nu heb ik op you tube een filmpje gevonden waar die persoon het ook ontchroomde en ook in alu verf spoot wat op zich wel beter uitzag , maar veel mensen die mij kennen ben ik een bling bling man , maar ik denk dat ik het toch ook ga volgen
Hopelijk komt er morgen een boek binnen over de RSR Porsche