Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al die systemen zijn kitjes op zich .Heel interessant om dat allemaal in detail eens te zien. Ik geniet ervan. Willy.Hallo , ik weet het , het is een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost maar ik heb nu veel meer werk thuis voor de verzorging van mijn vrouw en de kliniek bezoeken , en toch heb ik rustig wat kunnen doen en dat laat ik met alle plezier aan jullie zien
Om te beginnen de " Pedal Box " zo noemen ze dat in de racerij , met andere woorden de pedalen dat is hier al een mooie bouw en de pedalenwerkenecht he , maar of ik er later nog kan aankomenis een groot vraagteken hoor
The Pedal Box
Daarna moest ik aan het stuurhuis beginnen ook dit is gemaakt zoals 1/1 en werkt ook echt als men aan het stuur draait
Het stuurhuis geplaatst met rubberen stuurbalgen
Het volgende dat ik moest bouwen waren de remschijven met remklauw , spijtig ben ik vergeten foto's van te nemen omdat het zoveel onderdeeltjes inzitten , maar dit zijnde voorste remschijven en kan de achterste nog in beeld brengen
Hier de remklauw , schijf en de wiel naaf
Dit voor nu even , ik moet weer even weg en kom straks weer terug met nieuws